...

Обмін і гарантія

На всі товари, придбані у MusicHouse.com.ua, надається гарантія, яка дає право на:

  •  Обмін або повернення товару в термін до 14 днів з моменту придбання за домовленістю;
  • Проведення безоплатного ремонту впродовж гарантійного періоду за умови дотримання правил експлуатації;

 

Категорії товарів, які можна повернути (нові музичні інструменти – товари належної якості):

АКУСТИЧНІ СИСТЕМИ  

  • сабвуфери
  •  мобільні акустичні системи
  • сценічні монітори
  • студійні монітори
  • акустичні комплекти
  •  інші акустичні системи
  • стійки для акустичних систем

КЛАВІШНІ ІНСТРУМЕНТИ  

  • синтезатори та цифрові піаніно
  •  MIDI клавіатури
  •  аксесуари для клавішних

МУЗИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ    

  • вокальні процесори ефектів
  • мікшерні пульти
  •  підсилювачі
  • мікрофонні радіосистеми
  • мікрофони
  • музичне студійне обладнання
  • програмне забезпечення

ГІТАРИ ТА ОБЛАДНАННЯ    

  •  гітарні процесори ефектів
  •  комбопідсилювачі
  •   підсилювач голова
  •  гітарний кабінет
  •  гітарні педалі ефектів
  • електрогітари
  • акустичні гітари

УДАРНІ ІНСТРУМЕНТИ 

  • електронні ударні установки
  • барабанні педалі
  • стійки, рами для барабанів
  • стільці для барабанщиків

DJ ОБЛАДНАННЯ

  • семплер
  • MIDI-контролер
  • CD програвачі
  • DJ мікшерні пульти
  •  програвачі вінілових дисків

HIFi ТА HiEnd ТЕХНІКА    

  •  портативне аудіо
  • навушники,гарнітури
  • музичні центри
  • радіоприймачі
  • цифро-аналогові перетворювачі (ЦАП)
  • мережеві аудіопрогравачі
  •  CD-програвачі
  •  підсилювачі hi-fi
  • AV ресирвери
  • домашні кінотеатри

 

Категорії товарів, які не можна повернути (товари неналежної якості):

ВИКОРИСТАНІ МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ

  • Інструменти, які були використані або мають сліди експлуатації

ПОШКОДЖЕНІ ТОВАРИ

  • Товари з видимими слідами пошкоджень, не зумовленими транспортуванням або доставкою
  • Музичні інструменти, які були пошкоджені через неправильне використання

Перед поверненням товару, прохання, зв’язатися з нашим колл-центром обслуговування клієнтів для отримання інструкцій щодо процедури повернення.

 

Повернення товарів належної якості

ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ:

  • Клієнти мають право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання.
  • Клієнти повинні повідомити нас про намір повернення, звернувшись до «Контакт-центру» магазину Music House або службу підтримки за адресою info.musichouse.mail@gmail.com

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ:

  • Умови повернення: Товар повинен бути у новому, невикористаному стані, з усіма етикетками та упаковкою.
  • Зворотня доставка: Клієнти несуть відповідальність за вартість повернення товару, який належної якості.
  • Перевірка товару: Після отримання поверненого товару та його перевірки, ми здійснимо повернення коштів протягом 7 робочих днів.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:

  • Повернення платежу: Кошти будуть повернуті тим же способом, яким була здійснена покупка.
  • Комісії та витрати: Клієнти несуть витрати на транзакційні комісії, які можуть бути пов’язані з поверненням коштів.
  • Обмін товару: Клієнти також можуть вибрати обмін товару на товар рівної вартості.

Звернення до служби підтримки:

Якщо у вас є будь-які питання або проблеми щодо процесу повернення, будь ласка, звертайтеся до «Контакт-центру» магазину Music House або службу підтримки за адресою info.musichouse.mail@gmail.com

Ми цінуємо ваше довір’я та робимо все можливе для забезпечення задоволення вас як наших клієнтів.

 

Повернення товарів неналежної якості

ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ:

  • Повідомлення про проблему: Клієнт повинен повідомити нашу службу підтримки про будь-які виявлені недоліки чи пошкодження протягом 14 днів з моменту отримання товару.
  • Звернення до служби підтримки: Клієнт повинен зв’язатися з «Контакт-центр» магазину Music House або нашою службою підтримки за електронною поштою за адресою info.musichouse.mail@gmail.com, надавши фотографії дефектів та докладний опис проблеми.
  • Експертиза і підтвердження: Після отримання повідомлення, наші фахівці проведуть експертизу та повідомлять клієнта про результати протягом 7 робочих днів.

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ:

  • Погодження повернення: У випадку підтвердження дефектів, ми здійснимо процедуру повернення та/або обміну товару за наш рахунок.
  • Повернення товару: Клієнт повинен повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання підтвердження про повернення.
  • Обмін або повернення коштів: Після отримання поверненого товару та його перевірки, ми здійснимо обмін або повернемо кошти протягом 7 робочих днів.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ:

  • Збереження оригінального стану: Товар повинен бути повернений у тому ж стані, в якому він був отриманий, з усіма етикетками та упаковкою.
  • Вартість доставки: Вартість доставки товару нашому складу покривається нашою компанією лише у випадку, якщо товар виявився дефектним або пошкодженим при отриманні.

Ці умови призначені для забезпечення вашого задоволення та впевненості у покупках в нашому інтернет-магазині. Будь ласка, зверніть увагу, що порушення цих умов може вплинути на процес повернення.

Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:

  • Переконайтеся що від дати покупки пройшло не більше 14 днів;
  • Товар в повній комплектації, без ознак використання і пошкоджень;
  • Підготуйте всі необхідні документи;
  • Зверніться в «Контакт-центр» магазину Music House або нашої служби підтримки за електронною поштою за адресою info.musichouse.mail@gmail.com;

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ:

  • Документ, що підтверджує факт придбання товару;
  •  Номер карти банку з якої було здійснено оплату;
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу.

 

Як можна зробити обмін чи повернення товару?

  • Товар необхідно надіслати «Новою Поштою».
  • Переконайтеся що від дати покупки пройшло не більше 14 днів;
  • Переконайтеся чи товар в повній комплектації, чи присутній гарантійний талон та товарний чек;
  • Товар в повній комплектації, без ознак використання і пошкоджень, збережено всі заводські пломби, плівки та ярлики;
  •  При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Адреса для обміну товару:

Для вашої зручності та швидкості обміну товару, скористайтеся послугами нашого партнера, служби доставки “Нова Пошта” та при відправці вказуйте наступні дані:

  • Адреса відділення с. Гостинцеве, вул. Центральна, 1, “Нова Пошта”, відділення   № 1
  • Отримувач: Збитковський А.П., тел. 380 68 071 00 70

Звертаємо вашу увагу, що перед обміном товару, будь ласка, зверніться в «Контакт-центр» магазину Music House або нашої служби підтримки за електронною поштою за адресою info.musichouse.mail@gmail.com для попередньої координації та надання необхідної інформації.

 

Повернення грошей

ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ:

  • Клієнти мають право повернути товар та отримати повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.
  • Перед поверненням товару, клієнти повинні повідомити «Контакт-центр» магазину Music House або службу підтримки за адресою info.musichouse.mail@gmail.com  та отримати інструкції.

СПОСІБ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:

  • Повернення коштів: Кошти будуть повернуті тим же способом, яким була здійснена покупка, упродовж 7 робочих днів після отримання повернутого товару.
  • Транспортні витрати: Клієнти несуть витрати на транспортування поверненого товару, якщо товар був отриманий належної якості. У випадку повернення товару неналежної якості, витрати на транспортування покриває наша компанія.

Звернення до служби підтримки:

Якщо у вас є будь-які питання або проблеми щодо процесу повернення грошей, будь ласка, звертайтеся до «Контакт-центр» магазину Music House або службу підтримки за адресою info.musichouse.mail@gmail.com

Ми вдячні за вибір наших музичних інструментів та робимо все можливе для забезпечення задоволення вас як наших клієнтів.

 

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

  • У випадку, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за контактами, які ви можете знайти у гарантійному талоні;
  •  Звертайтеся до «Контакт-центр» магазину Music House або службу підтримки за адресою info.musichouse.mail@gmail.com;
 

Якою є гарантія на куплений мною товар?

  • Термін гарантії вказано в описі кожного товару на сайті або гарантійному талоні;
  •  Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару;
  • Гарантія може бути представлена виробником чи продавцем;
  • Доказом гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця в друкованому або online вигляді;

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні у випадку:

  •  Порушення безпеки гарантійних пломб;
  •  Наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • Порушення правил використання;
  • Несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • Якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам’яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
  • Якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням у середину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;

 

Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:

  • Випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  •  Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  •  Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  •  Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  •  Пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших зовнішніх факторів;
  •  Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • Пошкодження або не нормальне функціонування виробу викликане програмами;
  • Пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • Наявності на товарі ознак ремонту не уповноваженими особами.

**Перевірте робочий стан товару при отриманні (Продавець не несе відповідальності за дії компанії перевізника та не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на користь Покупця, якщо товар не був перевірений при отриманні).

Шановний клієнт, якщо у Вас виникнуть додаткові питання, «Контакт-центр» магазину Music House або службу підтримки за адресою info.musichouse.mail@gmail.com.  

Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.

У зв'язку з нестабільною ситуацією в нашій країні, будь ласка, уточнюйте ціни та наявність товарів